AMBER GRID: Įprasmink veiksmais

UŽDUOTIS: sukurti AMBER GRID darbdavio įvaizdžio kampaniją.

 

SPRENDIMAS: vystyti darbdavio įvaizdžio komunikaciją, išreiškiant įmonės išskirtinumą – tvirtą „stovėjimą ant žemės“. Komunikacijoje remiamasi į pagrindines įmonės vertybes – stabilumą, praktiškumą ir kritinį mąstymą.

Pirmosios darbdavio įvaizdžio kampanijos koncepto šaknys slypi filosofijoje, jog „meilė yra veiksmažodis“. Šis principas iškelia veiksmą virš būsenos, rezultatą virš ketinimų, judesį virš ramybės.

Kampaniją konstruojame kaip organizacijos vertybių deklaraciją. Įtaigumą ir patrauklumą formuojame aukščiausia deklaracijos forma – MANIFESTU.

Video klipe rodomi vaizdus, priešingus manifesto teiginiams. Čia meilė išreiškiama pasyviai, žinios nėra pritaikomos praktikoje ir svajonės neturi pagrindo realizuotis. Tam prieštaraujančiu manifestu pabrėžiame AMBER GRID tikslinei auditorijai, jog šiandien reikia naujo požiūrio, ir kviečiame prisijungti prie tų, kurie jį turi.

Jeigu myli aplinką, ateitį, nepriklausomybę, nepakanka vien tam pritarti. Ateik į AMBER GRID ir daryk, kurk, įgyvendink.

 

PRIEMONĖS: video klipas, spauda, internetas, socialianiai tinklai.

 

PRIE PROJEKTO PRISIDĖJO:

Video klipas – Fake It

darbai