GBY: Powered by Motion

UŽDUOTIS: GBY – transporto, logistikos ir serviso grupė, gimusi mažame Tauragės mieste, bet veikianti visoje Europoje.

Ambicingas, greitai augantis verslas reikalavo naujo požiūrio – aiškaus pozicionavimo, nuoseklaus įvaizdžio ir prekės ženklo, kuris atspindėtų GBY tempą ir charakterį.

 

SPRENDIMAS: Sukūrėme GBY prekės ženklo strategiją ir pozicionavimą, kurio epicentre – metafora „Bagis autobane“. Tai viso GBY veikimo būdo santrauka: nedidelis, bet greitas. Manevringas tarp sunkiasvorių. Strategiškas.

Išgryninome vertybes, toną, brendo ašį ir sukūrėme šūkį – „Powered by Motion“.

Kurdami naują GBY identitetą, nutarėme išlaikyti įkūrėjo inicialus, kaip ženklą, turintį istorinį ir asmeninį svorį.

Atnaujintas prekės ženklas tapo dinamiškas, kontrastingas, aiškus. Toks, koks yra ir pats GBY.

darbai