KONTEKSTAS: Kas ketverius metus Baltijos šalyse vykstanti International Baltic Road Conference (IBRC) yra vienas svarbiausių transporto ir kelių inžinerijos renginių regione. 2025-aisiais garbė organizuoti atiteko Lietuvai – Vilniui. Į konferenciją atvyko ekspertai iš viso pasaulio, pristatydami inovacijas, tyrimus ir ateities vizijas.
IŠŠŪKIS: Tokio masto renginiui reikalavo aiškios, išskirtinės ir kartu universaliai atpažįstamos vizualinės tapatybės bei komunikacijos priemonių, galinčių apjungti tarptautinę auditoriją ir sustiprinti konferencijos temą „Road to the Future“.
REZULTATAI IR PRIEMONĖS:
Logotipas ir identitetas. Kas ketverius metus vykstančios konferencijos logotipas buvo atnaujintas ir sumodernintas, siekiant atliepti rengėjų ambicijas. Logotipe ir firminiame stiliuje užkoduoti keliai, jų susikirtimai bei susijungimai, kelionių taškai.
Konferencijos tema ir vizualas. 2025 m. Vilniuje vykusios konferencijos tema – „Road to the Future“. Pagrindiniame vizuale ir visoje komunikacijoje buvo vaizduojami futuristiniai keliai, jungiantys Baltijos šalis.
Internetinis puslapis. Konferencijai sukūrėme ryškų internetinio puslapio dizainą su techno intarpais, atliepiančiais renginio temą bei rengėjų viziją.
Renginio priemonės. Kartu parengėme ir visą reikalingą komunikacinę medžiagą – kvietimus, užsklandas ir kitas vizualines priemones.
WEB: ibrc2025.com
Renginio organizatorius – Galley Group