UŽDUOTIS: pakviesti aukoti organizacijos globojamiems vaikams bei jų šeimoms – skirti 1,2 % savo GPM ir pristatyti pasikeitusį „Mamų unijos“ identitetą.
SPRENDIMAS: naujas organizacijos evoliucijos etapas ir pozicionavimas kartu su atnaujintu logotipu padėjo pamatą kampanijai, kurios esminis elementas – kova. „Mamų unija“ globoja vėžio pakirstus vaikus ir jų šeimas, dėl savo visaapimančios veiklos, galima sakyti RUOŠIA KOVOTOJUS. Kovotojus už gyvenimą. Kampanijos veidu tapo berniukas iš Kauno Tajus Judickas, kuris įkūnijo kovotoją – nepasimetusį, neišsigandusį, nenuleidusį rankų ir pasirengusį kovai.
PRIEMONĖS: televizija, internetas, radijas, spauda, lauko reklama, reklama ant viešojo transporto priemonių, socialiniai tinklai.
PRIE PROJEKTO PRISIDĖJO:
Aktorius – Tajus Judickas
Režisierius – Paulius Stankevičius
Prodiuseris – Lukas Šebelskis
Operatorius – Oskaras Abramavičius
Režisieriaus asistentė – Elzė Borsteikaitė
Grimerė – Eglė Ulevičiūtė
Kostiumų dailininkė – Izabelė Panavė
Filmavimo aikštelės dailininkė – Viktorija Kolina
Vyr. apšvietėjas – Jonas Čepulis
Pirmasis kameros asistentas – Artūras Macius
Kameros asistentas – Marius Kazakevičius
Production agentūra – EASY creative production
Fotografija – FOKO Photo Production House
Garsas – Garso dizainas
Lokacija – City Boxing