MAMŲ UNIJA: Vėžio šauktiniai

UŽDUOTIS: paskatinti skirti 1,2 % GPM organizacijai, globojančiai vėžio pakirstus vaikus ir jų šeimas.

 

SPRENDIMAS: jau praeitais metais buvo nuspręsta „Mamų unijos“ komunikacijoje nenaudoti gailestį keliančios tematikos ir apie vaikus verčiau pasakoti kaip apie kovotojus. Tęsiant šią temą bei siekiant atkreipti dėmesį dabartinių įvykių sūkuryje, į kampaniją buvo įpinti karo motyvai. Kaip jaunuoliai į karą, taip ir vaikai į kovą su vėžiu pašaukiami netikėtai ir ne savo noru, todėl jie tampa VĖŽIO ŠAUKTINIAI. „Mamų unija“ paruošia vaikus šiai kovai ir skatina nepasiduoti.

 

PRIEMONĖS: televizija, internetas, radijas, spauda, lauko reklama, reklama ant viešojo transporto, dalomoji medžiaga, socialiniai tinklai.

 

PRIE PROJEKTO PRISIDĖJO:

Video klipas – Fake It
Fotografija – FOKO Photo Production House
Garsas – Garso dizainas
Balsai – berniukų ir jaunuolių choras „Ąžuoliukas“

darbai