UŽDUOTIS: TILSTA – inžinerinės statybos įmonė, dirbanti su nacionalinės reikšmės infrastruktūros projektais.
Iki šiol – žinoma tarp institucijų, bet mažai matoma kaip darbdavys.
Tikslas – suformuoti darbdavio įvaizdį, kuris parodytų: tai ne šiaip darbovietė, o išskirtinė komanda, įgyvendinanti reikšmingus projektus.
SPRENDIMAS: Sukūrėme darbdavio įvaizdžio kryptį, kurios esmė – pabrėžti, kad tai tavo rankos formuoja miestus, jungia tiltus, stato tai, kuo vėliau didžiuosis tavo anūkai.
Komunikacija kalba apie asmeninį įnašą, apie tai, kad prisijungimas prie TILSTOS – ne tiesiog darbas, o galimybė įprasminti savo veiklą.
Tai – įvaizdis su svoriu, paremtas pasididžiavimu, o ne pažadais.
PRIEMONĖS:
Internetas, lauko reklama, viešasis transportas